четвртак, 21. фебруар 2013.

Zašto baš Affiliate


                                            Affiliate marketing tj. Partnerski marketing

Ova industrija ima četiri ključna subjekta:

1.    trgovac (takođe poznat kao prodavac ili brend)
2.    mreža (koja sadrži ponude koje affiliate može da bira i koja vodi računa o plaćanjima)
3.    oglašivač (takođe poznat i kao affiliate)
4.    korisnik (onaj koji koristi proizvod ili uslugu)

Affiliate Marketing je promocija tuđih proizvoda sa ciljem ostvarivanja zarade.
Affiliate-a (saradnika) možete posmatrati kao nezavisnog promotera koji ostvaruje proviziju od svake ostvarene prodaje. Posao affiliate-a u suštini je jednostavan, on treba što je moguće bolje da predstavi neki proizvod ili uslugu potencijalnim kupcima. Postati affiliate je vrlo jednostavno. Proces registracije u okviru tih programa je u glavnom besplatan.

Koncept affiliate marketinga na internetu osmislio je i u praksu sproveo 1994 godine William J. Tobin,  osnivača PC Flowers & Gifts. William J. 

Međutim,može se reći da je Jeff Bezos, osnivač i izvršni direktor Amazon.com, popularizovao ovu ideju kao internet marketing strategiju.
Naime, Amazon.com je 1996 godine pokrenuo svoj partnerski program privlačeći i uključujući affiliate da na svojim sajtovima postavljaju banere ili linkove ka pojedinačnim knjigama ili na početnu stranicu Amazon.com, obećavajući im procenat od svake prodate knjige. 
Affiliate pomaže u prodaji ali Amazon radi sve ostalo, prima narudžbine, naplaćuje i šalje knjigu kupcu, što je izuzetno olakšavajuće za affilieta (saradnika) jer nema dodatnih obaveza sem preporuke.
Amazon nije bio prvi trgovac koji je ponudio affiliate program ali je njegov program bio prvi koji je postao poznat i koji je kasnije poslužio kao model za neke druge programe i firme koje su uvele progres u svom marketingu i radu kako bi bile atraktivnije za affiliate. Proteklih nekoliko godina, affiliate programi su postali izuzetno popularni.

Tehnologija Affiliate Programa:

Dakle,  kako affiliate mreža zna kada posetilac klikne sa affiliate-a na sajt trgovca?

U većini slučajeva odgovor je da posetilac u stvari i ne ide direktno na sajt trgovca već na stranicu koja se nalazi na sajtu affiliate mreže.
URL za stranicu sadrži nekoliko delova informacija, uključujući:

*  identifikacioni broj za affiliate-a (ID)
*  identifikacioni broj za trgovca
*  URL sajta trgovca


Kada kliknete na link, sajt mreže registruje dolazak na tu URL adresu koja im govori koji je affiliate poslao posetioca do tog trgovca.  Nakon toga taj se posetilac šalje na stvarni sajt trgovca.  To je automatizovan proces, ne primećujete da ste prvo bili na affiliate mreži pa da ste onda prosleđeni na sajt trgovca. Mreža prati prodaju koristeći Internet Cookies koji sadrže iste identifikacione brojeve, tako da oni znaju koji je affiliate poslao kupca trgovcu,vrlo je složeno.


Affiliate programi su jedan od najprofitabilnijih načina monetarizacije sajta i svakako da pridruživanje njima treba da vam bude jedna od prvih opcija kada budete razmišljali kako da zaradite nešto novca sa svojim sajtom i ako želite da radite online. 
Mnogi blogeri uspešno zarađuju sa svojim blogom upravo sa affiliate programima promovišući kompanije i proizvode, zašto ne biste i Vi probali da naučite i ovladate uspešno poslom koji Vam može doneti dodatne ili stabilne, stalne prihode u Vašem budzetu.

SFI je affiliate program koji svojim saradnicima nudi odlične mogućnosti za zaradu, za ovih godinu dana ja sam izuzetno zadovoljan a verujem da ćete biti i Vi.

Ako ste zainteresovani da počnete sa poslom uključite se već ovog trenutka.

Нема коментара:

Постави коментар